кє∂νєη¢ вєנє∂zéѕєк !!:)

2011. február 5., szombat

Essence Boom

Mivel összevesztem a fényképezőgépemmel, így mostanában nem nagyon tudok saját mintákkal és sminkekkel szolgálni, ezért úgy gondoltam, írok az Essence legújabb kollekciójáról, mert a magyar beauty blogokon még nem láttam.

A kollekció neve Whoom Boom, és a névhez illően egy "kirobbanó" design-t kaptak a termékek. Nekem - és gondolom sokatoknak - a MAC Wonder Woman-je jut róla eszembe, az pedig egyáltalán nem tetszik, így erre sem tudom azt mondani, hogy meggyőzött. Szerintem a színek is haloványak és unalmasak, én nem érzem bennük azt az energiát, amit a név hallatán elvárnék. De beszéljenek a képek!



Hát nem tudom... én azért a(z egyébként tetszetős) Fairytale után valami ütősebbet vártam volna. Olyasmit, amiért egyből lelkesedni kezdek, és rohanok érte a Rossmannba, amint megjelenik, de ennek láttán csak elhúzom a számat, hogy oké, akkor egészen áprilisig biztos nem veszek Essence terméket, hacsak nem hirtelen szükségem lesz valamire. Innen egyedül a szürkés szemhéjpúderre vagyok kíváncsi, mert már szeretnék valami ezüstöset, de tartok attól, hogy ez egy sima matt szürke. A színváltós szájfény vicces lehet, de én nem használok szájfényt, úgyhogy ez is kilőve. Még talán a kis körömreszelőket fogom beszerezni, annak úgyis híján vagyok. Nade ne az én ízlésem legyen a mérvadó!


Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése