кє∂νєη¢ вєנє∂zéѕєк !!:)

2011. február 5., szombat

Szappanok!

Lush zsákmány


Múlt héten voltam a Lushban próbanapon, úgyhogy úgy néz ki, a karácsonyi időszakban megtalálhattok a Váci utcai (azaz Kristóf téri) üzletben! :) És ha már ott voltam, vásárolgattam is egy picit: a zabos szappant és a masszírozó testápolót. A vásárláshoz ajándékba kaptam a szappanmintát, illetve elkértem a leselejtezett krémárnyalók teszterét, hogy meg tudjam nektek mutatni (majd egy külön posztban mintákkal együtt)!


Colour Supplement krémárnyalók (light pink és dark yellow), Soft Coeur masszírozó testápoló, Porridge szappan, Ultra Bland arctisztító minta, Sexy Peel szappanminta


Colour Supplement krémárnyalók: Light pink és datk yellow
Ajánlott használatuk: a szokásos hidratáló krémedbe keverve egy színezett krémet kapsz, amelynek gyengébb a fedése, de nagyon szép színt ad a bőrnek, úgyhogy normál, szép bőrű lányoknak ajánlom, akiknek nincs is szükségük egy alapozóval elfedni a bőrüket.



Porridge szappan: főbb összetevői a zab, melasz és narancsolaj. Isteni illata fogott meg, és kiváló az érzékeny bőrre (ekcémára is). A zab darabkák finoman radírozzák is a bőrt, úgyhogy az igazán bársonyos lesz használata után!

Soft Coeur masszírozó testápoló: a mézes hetek elnevezés arra utal, hogy egy jó adag méz található benne, aközepében pedig valódi csokoládé! Az illata isteni, túrórudira emlékeztet :)) És rengeteg bőrpuhító hatóanyag van benne: kakaóvaj, sheavaj, mandula olaj, és az illatát megfűszerezi egy kis narancs és bergamot olaj.

Ultra Bland arctisztító minta: ez egy elég zsíros, sűrű sminklemosó, ami iszonyatosan jól leszedi a sminket, nagyon kis adag elég belőle, és nagyon jó volt utána a bőröm (pedig nekem olajos bőröm van, de miután este lemostam vele a sminkem, nem tonizáltam a bőröm, mert kiélveztem az ápoló hatását, és reggel egyáltalán nemfénylett a bőröm). Amint elfogy a lemosóm, ezt be fogom szerezni! Ja és ami benne van: mogyoróolaj, méhviasz, rózsavíz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése