кє∂νєη¢ вєנє∂zéѕєк !!:)

2011. február 4., péntek

Penztarcabarat-termekek II.::: 2.resz

:::Penztarcabarat-termekek II.::: 2.resz

A soron kovetkezo paletta a mar jol ismert Miss Rose marka szines palettaja. Az elozo sorozatomban ket palettajukat is teszteltem, egyik nagyon tetszett, a mask kevesbe. Mivel most se volt teszter, zsakbamacskat vettem-de mivel imadom a palettakat, ugy voltam vele, egyel tobb, vagy kevesebb, mindegy mar:) A paletta jol zarhato, nem esnek ki belole a szinek, mint peldaul a 88-as palettaknal, ahol egyesevel vannak a korongok, itt minden egyben van. A felnyithato reszben egy tukor talalhato.









a szinek felulete csillogos, de alatta nem az!

nehany szinminta 

alap nelkul!



Ar: 3500 Ft 48 db szinert
Fellelhetoseg: AVON termekeket forgalmazo drogeriaban vettem, de szerintem fodraszkellekes marka, erdemes rakerdezni ha fodraszkellekesnel jartok, hogy forgalmazzak-e! Pestiek az Azsia Centerben es a Nyugati aluljaroban is talalkozhatnak vele!
Osszegzes: Nehany szint talan tulzottan is csillamosnak mondanek, de vannak benne szep, selyemfenyu szinek is. Amit meg eszrevettem, hogy az osszesnek csillamos a teteje, de ha ezt a feluletet lekoptatjuk, alatta mar nem az-ami szamomra ebben az esetben pozitivum. :) Akik szereti az elenk szineket, azoknak tudom ajanlani, mert tenyleg sok es jo minosegu szint kapunk olcson.
Olcso husnak hig a leve? Ha eltekintunk a sok hasonlo szintol, az ar/ertek aranyt illetoen azt kell hogy mondjam: NEM!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése